czwartek, 2 lutego 2012

MINI HAUL! NA ZIMOWE WIECZORY.

Hej !! Witam was dziś ponownie !! Mam wam do zaprezentowania mini haul. Są to tylko dwie rzeczy, jednakże przydadzą się idealnie w dzień zimowy.. Więc po szkole byłam u babci, gdzie jest taki duży sklep chiński. Kupiłam dwupak ciepluśkich skarpetek z króliczkami za jedyne 6zł. Potem wstąpiłam do King Crossa (centrum handlowe) i kupiłam w księgarni książkę "Pływanie w Negliżu" Claire  Matturro za 6,90zł. Na zimowe zamiecie czy mrozy jestem więc gotowa. Z kubkiem gorącego kakao oczywiście c;


Wiem, że nie są to kosmetyczne rzeczy, ale chciałam wam tylko pokazać .. Nie tylko kosmetyki, kosmetyki .. :) Pozdrawiam i buziaki :**


Marii

4 komentarze:

  1. Fajne skarpetki na pewno są cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo.. też mam takie skarpetki , tylko są bez tych króliczków ;) Bardzo ciepłe szczególnie na mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne skarpetki ! obserwuje i licze na to samo !

    OdpowiedzUsuń
  4. ale niezłe skarpety.. chyba sobie takie kupię :) Obserwuję, czy mogłabym liczyć na rewanż? ^^- http://mrrx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń